مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار و گزارشات مربوط به مسجد، پایگاه باب الحوائج، کانون کریم آل طه، هیئت مذهبی جوانان موسی بن جعفر

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر ، حجت الاسلام نورالله نوری راد طی گفتگوی خبری که روز یکشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۴ به مناسبت روز عفاف و حجاب انجام شد گفت: درقرآن مجید است که خداوند در سوره احزاب آیه ۵۹ به پیامبر فرمود: ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو چادرهایشان را بپوشند تا به عفت و پاکدامنی شناخته شوند تا از اذیت و آزار و تعرض هوسرانان در امان باشند

Copy of IMG_1866
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر افزود: آنچه که از مفاد گفتار دانشمندان لغت عرب و تعریف های واژه حجاب و چادر در یک نوعی پوشش گسترده و سرتاسری باوسعت کافی می باشد که زنان مسلمان با عفت از روی همه لباسهای خود می پوشند به گونه ای که تمامی لباس ها ، حجم اندام ، پستی و بلندی بدن و زیور آلات آنها مخفی نماید. بنابراین لباس و پوششهائی از قبیل مانتو ، مقنعه ، روسری ، بلوز و شلوار و چادر نازک و هرگونه پوششی که برجستگی بدن را نمایان کند وباعث خود نمائی و جلوه گری و نمایش چهره و اندام بانوان باشد از دایره تعریف حجاب و پوشش اسلامی خارج می باشد لذا با مسئله عفت و نجابت زن مسلمان و پیرو حضرت زهرا(س) منافات دارد و مسلمان بایست از این گونه پوششها پرهیر داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: چادر مصداق کامل و جامع تعریف جلباب و حجاب مقدس فاطمی (س) میباشد. پیشوای دین حضرت علی (ع) لزوم حجاب را برای بانوان این طور میفرماید: زن جذاب و دلبر است هرکس زن میگیرد او را در پوشش و حجاب کامل قرار دهد تا در انحصار شوهرش بوده ،مورد هوس و تعرض و بازیچه بیگانه قرار نگیرد.

 

ایشان در ادامه بیان داشت: دشمن با طرح اسلام زدائی و تسلط بر کشور های اسلامی درمنطقه خاورمیانه از قوی ترین شگرد و حربه شیطانی خود یعنی ترویج فساد ،بی عفتی و بی حجابی ، به کارگیری جاذبه های جنسی به دنبال فساد کشیدن جوانان جامعه اسلامی ایرانی بر آمده است. استکبار و استعمار چادر و حجاب زنان مسلمان را که حافظ و هویت و شخصیت آنان میباشد را نشانه گرفته است لذا با تضعیف عفاف فاطمی و ترویج آزادی و اختلاط و معاشرتهای بی قید و بند ، جوانان عزیز ما را که سرمایه های اصلی نظام اسلامی و مملکت هستند به سوی سقوط و نابودی می کشاند.


۹۴/۰۴/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۹ افزایش بازدید وبلاگ
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
پاسخ:
علیک السلام
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">