مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار و گزارشات مربوط به مسجد، پایگاه باب الحوائج، کانون کریم آل طه، هیئت مذهبی جوانان موسی بن جعفر

کسی از شما دعوت نکرده است!

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

۱۳۰۶۵۶۲۹۹-مردم-سفید-۳d-با-علامت-ممنوع-پس-زمینه-سفید-جدا-شده-تصویر-۳d

«حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند.» 19/10/94   این جمله، یکی از سخنان مکرر رهبر انقلاب اسلامی در تثبیت پشتوانه مردمی نظام است که در هفته‌های گذشته دستاویز برخی افراد و گروه‌ها قرار گرفت تا فشارهایی را به این بهانه به شورای نگهبان وارد کنند. حضرت آیت‌الله خامنه ای اما چند روز بعد در توضیح و تبیین این سخنان گفتند: «بنده گفته‌ام و باز هم میگویم که آن کسانی که حتّی نظام را قبول ندارند بیایند در انتخابات شرکت کنند، رأی بدهند، امّا نه‌اینکه کسی که نظام را قبول ندارد، بخواهند مجلس بفرستند».

1.مخاطب دعوت عمومی رهبر انقلاب برای انتخابات چه کسانی هستند؟
عموم ملت ایران نشان داده‌اند که معتقد و همراه با نظام اسلامی هستند و دعوت همیشگی رهبر انقلاب متوجه آنها است.  علاوه بر آنها حتی در میان همین مردم کسانی هستند که به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند اما به «اعتبار ایران» و «امنیتی» که در آن هست «معتقدند».  یعنی عملکرد جمهوری اسلامی را در برخی حوزه‌ها می‌پسندند. این‌ها کسانی هستند که برای استمرار این کارآمدی به صحنه انتخابات می‌آیند.
عده‌ای دیگر هم هستند که ممکن است روش و راه مدیریت کنونی جمهوری اسلامی را نپسندند. حتی ممکن است شخص «رهبری را قبول نداشته باشند» اما به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی معتقد باشند. این گروه برای افزایش اعتبار میراث امام و تقویت اصول او به میدان می‌آیند. زیرا  انتخابات استمرار راه انقلاب بوده و قاعده مردم‌سالاری، چرخش سلایق درون خانواده انقلاب است..  
 2.آیا ضد انقلاب هم مخاطب دعوت رهبر است؟
اما جریانی نگران این مشارکت و افزایش اعتبار ایران و جمهوری اسلامی است. ضدانقلاب نه به آرمان‌های انقلاب معتقد است و نه اعتباری که امروز ایران دارد را می‌پسندد. او به ایران نمی‌اندیشد و از همان ابتدای انقلاب دنبال برهم زدن مردم‌سالاری دینی بوده است. حال همین ضد انقلاب و دنباله‌روهایش، نظام اسلامی را متهم به سوءاستفاده از رأی مردم می‌کنند. منطق جمهوری اسلامی ایران مشخص است. حفظ و تقویت این حصار امن، در گرو تقویت جمهوری اسلامی است و نظامی که در مدت حیات خود این امنیت را برقرار کرده است؛ اگر راه برای ورود ضد انقلاب به مراکز تصمیم‌گیری نظیر مجلس باز کند، در واقع این حصار امن را به خطر انداخته است. آیا کسانی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از هیچ جنایت و کارشکنی و همراهی با نظام سلطه در جهت براندازی و تضعیف نظام دریغ نکرده‌اند، با حضور خود در مجلس، ‌موجب تامین آن امنیت و تقویت اصول آن می‌شوند؟ بنابراین کسی از ضد انقلاب نه برای شرکت در انتخابات و نه برای حضور در مجلس دعوت نکرده است.


۹۴/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">