مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهر کیاسر

در مسجد که به فضای مجازی گشوده شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار و گزارشات مربوط به مسجد، پایگاه باب الحوائج، کانون کریم آل طه، هیئت مذهبی جوانان موسی بن جعفر

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است



«برای این‌که انسان بتواند وقتی وارد تالار(ماه رمضان) شد، چشمش باز باشد و غافل نشود و سرش را بیندازد پایین و از این در وارد شود و از آن در بیرون برود؛ نگاهی به دوروبر کند و استفاده‌ای ببرد و برای این‌که این آمادگی در من و شما پیدا شود، این ماه رجب و شعبان را قرار داده‌اند ... رجب، بیشتر ماه نماز است؛ شعبان، بیشتر ماه دعا و روزه است. ۸۳/۷/۱۳»


چراکه «ماه شعبان، گذرگاه مؤمنان به سوی ماه ضیافت الهی -ماه مبارک رمضان- است. ۹۰/۳/۱۴»



«ما اگر بخواهیم در میدانهای زندگی، آن راه مستقیم و صراط قویمی را که اسلام به ما نشان داده است با قدرت طی کنیم، احتیاج داریم که رابطه‌مان را با مبدأ اعلی، با حضرت باری‌تعالی‌ محکم کنیم. این رابطه با دعاست، با نماز است، با اجتناب از گناه است. ۸۷/۶/۲۴»



+++++
برگرفته از بیانات حضرت امام خامنه ای
منبع: خط حزب الله(هفته‌نامه خبری - تحلیلی | نشریه جامعه مؤمن و انقلابی)
http://farsi.khamenei.ir/weekly/#59,1
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

آخرین مهلت ارسال آثار: 12/6/1395( مصادف با 30 ذی القعده سالروز شهادت حضرت امام جواد(علیه‌السلام) )

داوری:داوری آثار بعد از اتمام مهلت فراخوان ظرف حداکثر 20 روز انجام خواهد شد.

معرفی برگزیدگان: نفرات برگزیده در عید سعید غدیر سال 1437 قمری (1395/6/30) از طریق پایگاه اطلاع رسانی طرح معرفی خواهند شد .

پست الکترونیکی دبیرخانه طرح جهت ارسال آثار: k.masjedegolestan@gmail.com

شماره تماس: 09356116313(کانون کریم آل طه شهرستان ساری)

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

رهبر انقلاب اسلامی در سخنان ابتدای سال خود در حرم رضوی «نفوذ»، «تحریم» و «ایران‌هراسی» را ۳ ابزار فعال دشمنی آمریکا و نظام سلطه با جمهوری اسلامی برشمردند.  حالا پس از کلیدواژه نفوذ که رد آن را در قریب به اتفاق بیانات نیمه دوم سال ۹۴ می توان یافت و هم چنین تحریم که ایشان در سخنرانی نوروزی امسال مفصلا به آن پرداختند، در دیدار کارگران به ضلع سوم سه‌گانه آمریکایی این روزهای پس از برجام می‌پردازند: «ایران‌هراسی» ایران هراسی البته ابزار جدیدی بر علیه جمهوری اسلامی نیست و شاید قدمتی به اندازه عمر جمهوری اسلامی ایران دارد. «دستگاه‌های تبلیغاتی و سیاسی دشمنان ملّت ایران تکیه‌ی خودشان را گذاشتند بر ایجاد ایران‌هراسی -بعضی‌ها اسلام‌هراسی، بعضی‌ها ایران‌هراسی- [امّا] محبوبیّت ملّت ایران در میان ملّتهای دنیا بیشتر شد. ۹۲/۱۱/۱۹»  
رویکرد ایران هراسی علیه ملت ایران، تا این اواخر کشورهای همسایه، ملت های منطقه و افکار عمومی دنیا را نشانه رفته بود؛ اما گویا این ابزار کهنه متناسب با فضای بین‌المللی پس از برجام به‌روز شده و دو کارکرد، zدو مخاطب و دو هدف جدید پیدا کرده است.
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر